Film a la hallongrottor & chokladbollar med bestisfestisen.

Datum: 2012-06-30 Klockslag: 23:28:21 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

No regrets

Datum: 2012-06-30 Klockslag: 18:00:57 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ut med emsan.

 
 
 

I väntan på mina sega kära vänner

Datum: 2012-06-30 Klockslag: 16:43:50 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ikväll lir det nog att grilla med fina människor. Väntar även på att emma ska komma hem så vi kan möta upp varandra. Spenderar min tid på balkongen så länge.
 

OP

Datum: 2012-06-30 Klockslag: 16:41:14 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Spenderade igårnatten med ida och carl hos henke. Haha real knasination.

Crash boom bang

Datum: 2012-06-29 Klockslag: 14:29:56 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Sovit hos bästisfestisen inatt. Nu ska jag torka håret och sen drar vi nog vidare mot cityt.
 
 

Ett sista litet inlägg innan jag drar ut.

Datum: 2012-06-28 Klockslag: 22:28:28 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Jag och ida lagade mat, åt och drog sen ut och träffade zach. Efter det tog jag pärlan till min fina sanny och michaela. Vi snackade skit om allt och inget, så jäkla skönt att träffa dem efter så lång tid. Nu har jag varit ute och umgåtts med bland annat zach seidi emma maggi meri marcus vicky och emma. Min egna emma kommer hem idag, om cirkus en kvart faktiskt, och då drar jag ut och träffar henne, och även sover hos henne inatt. Mycket emma det blev

Inbrott.

Datum: 2012-06-28 Klockslag: 07:31:47 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Vet inte om man kan kalla det för inbrott, men att komma in till en lägenhet och sno nycklar är fan hemskt. Vaknade imorse av att min fostermamma frågade var jag lagt min fosterpappas nycklar igår. De var på bänken nere vid ingången och idag ligger dom inte kvar. Nyckelknippan var inte direkt liten om man säger så, så fatta att byta alla lås helt i onödan nu. Alltså kan inte förklara hur irriterad jag är just nu. Det har varit jättemycket sånt nu i det här området, det är fan hemskt o höra hur de gör. Sitter och väntar på min fostermamma just nu, som precis drog till jobbet, för att ingen ska komma in hit. Snart kommer hon tillbaka och byter lås på lägenhetsdörren till att börja med.
Hoppas du som har stake tillräckligt för att göra nåt sånt här avlider okej?

#No imagination

Datum: 2012-06-27 Klockslag: 22:03:05 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Vaknade hos nurre, drog hem från nurre, och mötte upp nurre igen. Hon fick i sig mat på edessa och efter åkte vi runt överallt och ingenstans. Älskar min moppe mer än någonsin just nu alltså. Har precis träffat mattias och nu ska jag dra till op och hämta ida som sover här inatt. Tjao bellas
 

Yesterday

Datum: 2012-06-27 Klockslag: 21:58:07 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

I'll fight my corner. Maybe tonight I'll call ya, after my blood turns into alcohol

Datum: 2012-06-27 Klockslag: 15:05:36 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Gick ju för %&!# inte att blogga från iphoneappen. Det har inte gått nu på ett tag när jag försökt från två olika mobiler, den loggar inte in helt enkelt och visar att det är fel och att man ska försöka igen. Är jag ensam om det? Ville iallafall blogga från min mysiga dag med nurre, ska träffa henne på stan strax så kanske kan lägga in bilderna då *hoppas*. Ska som sagt göra mig klar för att ta pärlan till stan. Ciao bellas
 

Goddag

Datum: 2012-06-26 Klockslag: 13:02:08 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Drar ut och säger hej till matte lite fort, och sen blir det käk på stan med nurre. Sover nog hos henne idag med, så ta hand om er om vi inte hörs idag.

Can't deny that I want you, but I'd lie if I'd had to.

Datum: 2012-06-26 Klockslag: 02:49:43 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
 

I've been faded for too long.

Datum: 2012-06-26 Klockslag: 00:53:02 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Så sjukt trött på vädret så jag vill skrika. Jag skojar inte. Man väntar fortfarande på sommaren som man gjort i över ett år nu, för jag kan sätta mitt liv på att jag inte fått känna att det äntligen är sommar en enda gång under den så kallade ''sommarens'' gång.
Vaknade upp hos jossan iallafall med henne, rasmus och jossans pojke, tog bussen in till stan i älskade regnet, och drog ut med ida matte och benjamin senare. Just nu ligger jag och funderar på att käka något och kanske för en gångs skull lägga mig tidigt även? Ska käka på kinamuren med min lilla tvilling, nurre, imorgon.. Så jag lär ju vakna hyffsat tidigt imorgon så jag slipper va död vid ett-tiden..

Du gör knas med mig

Datum: 2012-06-25 Klockslag: 22:36:50 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Perfekt väder

Datum: 2012-06-25 Klockslag: 16:50:18 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ut i regnet för att möta mattias och därefter ida.

Bloggen är nydesignad.

Datum: 2012-06-24 Klockslag: 01:50:17 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Loggade in på bloggen nu efter två dagar, och allt såg heeeelt annorlunda ut. Känns ju helkonstigt och man är skit ovan, men när jag vant mig känns det som att det kommer bli så mycket lättare att blogga nu!! Är faktiskt riktigt glad över att de finslipat alla inställningar och själva bloggningen, de har gjort en massvis med saker som faktiskt underlättar.

Bäst av allt är att man nu kan ladda upp fler bilder samtidigt, vilket har varit ett helvete förr och en stor anledning varför jag ibland inte pallat vara aktiv. Det blir jävligt tröttsamt att sitta och klicka på ladda upp bild i hundra år, speciellt när man tar så många bilder som man gärna laddar upp. Guess ni bloggesse'are håller med?

 
 

Läckö

Datum: 2012-06-24 Klockslag: 01:32:19 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Haft det asbra i tre dagar med min familj, min fina vän och några till. Även firat midsommar därborta, kom hem idag istället för imorgon tack vare regnet sista dagen. Här kommer jävligt med bilder. Puss
 

Nu drar vi iväg i fyra dagar, tjarrå

Datum: 2012-06-21 Klockslag: 16:06:58 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Svar på kommentar

Datum: 2012-06-20 Klockslag: 23:32:22 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
- Den vita kavajen är köpt på h&m för 299 spänn. Tack så mycket!! :-)
- Och här har ni mina slutbetyg.
Jag är faktiskt riktigt stolt, men vill säga till er åttor som ska börja nian:
Även om ni hatar ett ämne i skolan, och känner att det inte är någon idé att ens försöka satsa på det, ''för vem bryr sig om jag inte lyckas i nåt enstaka ämne, kommer ju ändå komma in på linjen jag söker blablabla'', satsa ändå. Åtminstone lite, för när ni får slutbetyget kommer ni inse hur dumma ni varit under de tre åren när ni inte satsat mer på betygen när det egentligen hade kunnat varit så enkelt.
Som idrotten för mig, det enda som krävdes var att vara med på alla lektioner, göra som man skulle och kanske visa lite mer extra insiativ, jag hade lätt kunnat gjort det och kanske fått vg i det, men det enda jag tänkte under alla de tre åren var: äh vem fan bryr sig, kommer ju klara mig ändå.
Samma sak med no:n. Jag avskyr no så jävla djupt, och satte upp mål på varje utvecklingssamtal att jag inte skulle satsa ett skit på fysik framförallt och satsa på andra ämnen ist. Och det märktes tydligt i åttans resultat, hur mina no kunskaper sjönk. Sen när slutbetygen gällde, bestämde jag mig iallafall för att välja fysik som sista arbete för att kunna höja mig. Jag fick vg på det, men min lärare ville inte sätta vg i slutbetyget bara för att det sett så dåligt ut i åttan. Fattar ni då besvikelsen över att jag var så jävla dum och inte ba kunde fortsätta jobba bra med fysiken under åttan, så kunde jag nå vg tillslut. Jag fick vg i slutbetyget i det trotsallt såg jag sen när jag fick betygen i handen, det var en förjävla lättnad haha. Men ville skriva om det så ni förstår vad jag menar.
Det är ju ingen fara eftersom att vi inte behöver snacka ig:n nu när det gäller mina slutbetyg, men själva känslan man får när man inser hur onödigt det är att skita i att gå på några lekitoner, när det enda man behöver göra är att gå på dem, och göra det man ska göra. Och tro inte att ni inte kan höja er i de ämnen ni hatar, bara för att ni hatar dem och tycker de är asonödiga. Ta hand om nian nu, era betyg löser inte sig av sig självt, allt beror ju på hur mycket ni tänker satsa. Tror på er :-)
Anonym om
One, two, jump:
vad fick du för slutpoäng?

Anonym om One, two, jump:
vart har du köpt din vita kavaj ifrån? skit snygg!

- Den vita kavajen är köpt på h&m för 299 spänn. Tack så mycket!! :-)

- Och här har ni mina slutbetyg.
Jag är faktiskt riktigt stolt, men vill säga till er åttor som ska börja nian:
Även om ni hatar ett ämne i skolan, och känner att det inte är någon idé att ens försöka satsa på det, ''för vem bryr sig om jag inte lyckas i nåt enstaka ämne, kommer ju ändå komma in på linjen jag söker blablabla'', satsa ändå. Åtminstone lite, för när ni får slutbetyget kommer ni inse hur dumma ni varit under de tre åren när ni inte satsat mer på betygen när det egentligen hade kunnat varit så enkelt.
Som idrotten för mig, det enda som krävdes var att vara med på alla lektioner, göra som man skulle och kanske visa lite mer extra insiativ, jag hade lätt kunnat gjort det och kanske fått vg i det, men det enda jag tänkte under alla de tre åren var: äh vem fan bryr sig, kommer ju klara mig ändå.
Samma sak med no:n. Jag avskyr no så jävla djupt, och satte upp mål på varje utvecklingssamtal att jag inte skulle satsa ett skit på fysik framförallt och satsa på andra ämnen ist. Och det märktes tydligt i åttans resultat, hur mina no kunskaper sjönk. Sen när slutbetygen gällde, bestämde jag mig iallafall för att välja fysik som sista arbete för att kunna höja mig. Jag fick vg på det, men min lärare ville inte sätta vg i slutbetyget bara för att det sett så dåligt ut i åttan. Fattar ni då besvikelsen över att jag var så jävla dum och inte ba kunde fortsätta jobba bra med fysiken under åttan, så kunde jag nå vg tillslut. Jag fick vg i slutbetyget i det trotsallt såg jag sen när jag fick betygen i handen, det var en förjävla lättnad haha. Men ville skriva om det så ni förstår vad jag menar.
Det är ju ingen fara eftersom att vi inte behöver snacka ig:n nu när det gäller mina slutbetyg, men själva känslan man får när man inser hur onödigt det är att skita i att gå på några lekitoner, när det enda man behöver göra är att gå på dem, och göra det man ska göra. Och tro inte att ni inte kan höja er i de ämnen ni hatar, bara för att ni hatar dem och tycker de är asonödiga. Ta hand om nian nu, era betyg löser inte sig av sig självt, allt beror ju på hur mycket ni tänker satsa. Tror på er :-)

Dansavslutning.

Datum: 2012-06-20 Klockslag: 23:05:11 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Vaknade upp hos emma, drog in till staden centrum och träffade jenny med henne. På kvällen träffade jag min lilla dansgrupp för ett avslut. Älskar er flickor

Emmas linne ♥

If you want to be happy. Then be

Datum: 2012-06-20 Klockslag: 22:41:12 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Spenderade igårdagen med seidi till att börja med. Det bästa med sommaren är att man möter de flesta utomhus, vart man än går. Träffade pontus och johan på skolgården dit emma kom, så drog jag och seidi vidare mot varberga med henne, där vi mötte vänner och från varberga drog jag och emma mot mellringe för att hälsa på ännu fler vänner och sen mot haga för att hälsa på jonas som kom hem igår, och sen vidare mot hagacentrum för att träffa mattias och danne. Därifrån drog vi fyra iväg med mopparna och var i stortsett överallt.

-

Datum: 2012-06-19 Klockslag: 15:01:26 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Iförrgår sov jag hos ida, gick runt i solskenet med henne och gurra, träffade även tom vid wadköping. Vaknade med emma bredvid mig idag. Hon drog precis och nu ska jag ut och träffa seidi ett tag, behöööööver komma ut, solen skiner ju för fan. Idag kommer även jonas hem!! Tjarrå

One, two, jump

Datum: 2012-06-17 Klockslag: 02:33:27 KOMMENTERA INLÄGGET(2)
Rosalies-stan-filmhäng med fina vänner idag. Såg 21 Jump Street och åt ihjäl oss. Hann även säga hejdå till fillepille lite fort eftersom han ska till thailand. Imorn träffar jag ida, så ska lägga mig nu så jag kommer upp nån gång också. Ciao bellas

I keep my wishes untold.

Datum: 2012-06-17 Klockslag: 02:15:35 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Igår i väntan på idis. Har spenderat de flesta senaste dagarna med emsan. Har förövrigt levt livet med dom jag älskar och gjort det jag älskar. As said

Nattbak

Datum: 2012-06-16 Klockslag: 02:14:55 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Bra avslut på skolavslutningen.

Datum: 2012-06-15 Klockslag: 20:48:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Väntar på yin.

Datum: 2012-06-15 Klockslag: 20:34:57 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Jaaaap. Ber om ursäkt för den konstiga uppdateringen, skriver om och läggar upp bilder på dagar som gått flera dagar senare. Har fortfarande bilder och dagar att skriva ikapp här på bloggen, måste ladda upp bilder från gårdagen och lite från idag. Men kameran är min vänstra hand vilket betyder att den hänger med mig i stort sett vart jag än går, och därav blir det vääälgit många bilder som tas och blogg.se är inte den snabbaste att ladda upp bilder med. Så tar allt när jag orkar sätta mig och ägna tid åt det.
Nu har jag som sagt sommarlov, och tar inte bloggen i första hand! Är fortfarande väldigt beroende av den vilket kommer resultera till mestadel: daglig bloggning, men inte lika regelbundet som innan. Kommer spendera min tid med de jag älskar och göra det jag älskar. Snart kommer Ida hit och då cyklar vi ut. Ciao!

Min sista avslutning på mellringeskolan.

Datum: 2012-06-15 Klockslag: 13:12:30 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Slutade mellringeskolan igår. Här har ni bilderna. Tror jag grät mina tårkanaler torra, kan inte förklara hur himla skumt allting känns. Kan fortfarande inte fatta att jag ens har sommarlov, för det enda jag fattar är att jag inte kommer spendera mina vardagar med alla bra personer på skolan mer. En sak jag inte heller kan fatta, är att nästa gång jag återvänder till skolan, så kommer jag att ta bussen till rudbeck. 
Det blev ett bra avslut på skolan iallafall, vi tjejer fick våran remix på idas sommarvisa genomfört haha, jag fick stipendium i musik av världens gulligaste lärare, vi spanska elever tackade vår fina spanskalärare för all jobb hon lagt ner på oss och resan, vi hade en sjukt bra tid ihop med klassen efteråt med massor med minnen och fika, och när allt var klart fick jag mig en förjävla bra kväll med mina kära vänner från niorna i mellringe. Lägger upp bilder sen.

Närmar sig slutet.

Datum: 2012-06-15 Klockslag: 12:04:13 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Spenderade sista dagen & natten med min bästavän. Som vi förövrigt var lediga på. Taggade till avslutningen tillsammans, så vi behövde inte vara ensamma dagen innan vi alla skulle skiljas isär.

During the prom.

Datum: 2012-06-13 Klockslag: 18:23:12 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Här har ni bilderna från världens bästa kväll. Förlåt för att det kommer rätt sent

Innan balen

Datum: 2012-06-13 Klockslag: 17:57:13 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Bilderna från själva balen kommer senare.


Mot balen

Datum: 2012-06-12 Klockslag: 17:35:27 KOMMENTERA INLÄGGET(2)

Idag smällereeeee

Datum: 2012-06-12 Klockslag: 07:23:35 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Till skolan nu och städa det sista. Sen hem med mina kära vänner och samla oss & göra oss iordning för balen. Kabom, HÄRRÅÅÅÅÅÅ

Yaman!

Datum: 2012-06-11 Klockslag: 20:23:00 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Sprungit runt på stan som tokar. Imorgon - Baaaaaal!

I still keep compare everyone with you.

Datum: 2012-06-11 Klockslag: 01:29:35 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Haft en sån sjukt bra helg. Jag är så jävla cp-sneryck-glad atm!!!!11 Och iövermorgon har vi bal. Dagen efter det är vi lediga, och dagen efter den lediga dagen har vi skolavslutning, vilket är början på TIO VECKORS LEDIGHEEEEET. Jag är så klfcnmk glad lycklig allt. Sov gott hejdå

Grattis lillen!!

Datum: 2012-06-10 Klockslag: 23:20:36 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Överraskade maggan med meri sandy nurre kilda och ana. Hahaa riktigt mysigt med tjejjerna och även underbart med en äggad maggan

Idag fyller två utav mina kära hela sexton vårar.

Datum: 2012-06-10 Klockslag: 22:16:03 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Grattis på födelsedagen maggan. Även om du är äldre än mig, kommer du alltid vara min plutt. Och knas i hjärnan är du, men det är precis tack vare den anledningen jag älskar dig. Tack för alla minnen under de här sex åren!


Och även grattis min fina vän max på din sextonde födelsedag. Du så himla speciell, och jag hoppas verkligen du fått dig en bra dag idag!

Godkväll.

Datum: 2012-06-09 Klockslag: 21:48:51 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Kom precis hem efter att ha träffat mina tjejjer, rebecca och nurre. Även phille och jonas ett tag. Nu drar jag upp till stan och möter jossan för hon ska sova över här lite spontant. Lägenheten är våran inatt, inga andra än vi och mina katter hemma inatt. Ciao

Don't wake me up.

Datum: 2012-06-09 Klockslag: 21:46:06 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Riktigt jäkla lyckad dag igår med min fina vän lovisa och alla andra godingar. Här är några bilder från grillandet, fick tyvärr inte andra bilder från resten av dagen. Ciao bellas

Ba skoja

Datum: 2012-06-08 Klockslag: 13:01:45 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Hann slänga in ett litet inlägg nu ändå om gårdagen. Var på marknadsafton med nurre och så blev det tillslut att vi fick sällskap av gurra och wette. Sov hos nurre inatt, och vaknade idag vid sju trots att jag inte har skola idag. Började promenera hem från nurre vid åtta, och sen tog jag bussen upp till stan och mötte lovisa. Nu är jag hemma igen och ska snart bli upphämtad av lovisas pappa, sen bär det av till vintrosa! Kommer in till stan igen ett tag innan jag sover i vintrosa igen. Tjao påer.

Talk that talk to me.

Datum: 2012-06-08 Klockslag: 09:00:21 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Tjena morgan, ville bara tala om för er att min torsdag igår var enormt bra. Och att jag uppdaterar min blogg lite noggrannare med bilder och allt sånt imorgon, för nu ska jag röra mig upp på stan och sedan ska jag till vintrosa med min fina vän lovisaaaaaa. Ciao bellas
Ps. VÄDRET ÄGER


Marknadsafton och övernatta hos min tvilling. Ciao

Datum: 2012-06-07 Klockslag: 15:56:18 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Film con chips y jordgubbar

Datum: 2012-06-05 Klockslag: 22:54:14 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Imorgon har vi ledigt, så min bästavän sover här inatt. Var nyss och sistaminuten handlade chips med pärlan på hagaica, träffade jonas phille och tom en liten snabbis och stötte även på micke påvägen hem. Nu ska vi kolla film så tjaaaaaaaarrå

Välkommen hem älsklingar

Datum: 2012-06-05 Klockslag: 22:52:16 KOMMENTERA INLÄGGET(2)

Tjena morgan

Datum: 2012-06-05 Klockslag: 22:47:58 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Skönt den sista veckan innan skolavslutning. Vi gör ju istortsett ingenting mer än sitter och fikar, kollar film, pratar osvosvosv. Bra o passa på att rensa lite så man gör någon nytta!!

Bigbrotherfinalen con jordgubbar & grädde

Datum: 2012-06-03 Klockslag: 22:08:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Helgen

Datum: 2012-06-03 Klockslag: 22:05:29 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Haha stil.

på g hem

Datum: 2012-06-03 Klockslag: 15:05:35 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

,