Are we alive? Or are we just breathing?

Datum: 2012-03-31 Klockslag: 23:33:37 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Kom hem för nån timme sen efter att ha spenderat dagen med joni & mäx. Vid fem drog jag hem för att käka middag med familj & gäster, därefter åkte jag tillbaka till grabbarna och nu har jag precis ätit av lindas & jeppes efterrätt som de sparade till mig. Inget slår jordgubbar. 

Förövrigt så hade jag tydligen glömt bort att logga ut min blogg från meriams iphone i fredags, så finns risk att något inlägg kan dyka upp från henne vilket det redan gjort! Nemen gudars vilken överraskning. Klart jag älskar dig mest flicka lilla varför skulle jag inte liksom?

Under matens väntan...

Datum: 2012-03-31 Klockslag: 23:22:29 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Såhär underhöll jag mig själv medan familje förberedde det sista till middagen. Fotade

Jag är en glömsk kines

Datum: 2012-03-31 Klockslag: 21:25:25 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Älskar denna brud mest hihi


Den sista mars tvåtusentolv

Datum: 2012-03-31 Klockslag: 12:07:39 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Idag ser planerna ut lite såhär: dra hälsa på fille & hans papi, hästhagen med jonas & några (?), käka mat med familjen con veronica & joel, och sen får vi se vad som händer! FAN NU ÄRE LOV, bara varma vädret som fattas!

Fredagsmys med brudarna!

Datum: 2012-03-30 Klockslag: 19:55:17 KOMMENTERA INLÄGGET(0)


Turn the vocals up. PÅSKLOV

Datum: 2012-03-30 Klockslag: 16:54:56 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Helt okej dag, museét på morgonen, lunch på donken med sällskap av emma, filip & pontus och två lektioner i skolan. Hälsade på idis jonas tom och phille på gumme och nu ska jag hoppa på pärlan och ta mig till hjärsta där jag möter tjejjerna. Ciao bellas!

Så många gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan.

Datum: 2012-03-29 Klockslag: 23:25:28 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Mitt efterlängtade förarbevis kom hem på posten idag! Körde med pärlan ut i trafiken för första gången idag, åkte runt med emma & jonas hela eftermiddagen och nu ska jag lägga mig med förjävla gott humör, mår så jäkla bra. Imorgon extra sovmorgon eftersom att vi ska på museum med världens bästa so-lärare. Ännu bättre är att man tar moppen upp vilket betyder att jag kan sova till ungefär en halvtimme innan vi ska mötas på stan. Ska sova gott inatt, gör det ni med.. Godnatt!

Sv;

Datum: 2012-03-28 Klockslag: 21:37:47 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Hanna Jonsson om japrecis.:
Hej Angelica! 
Vill börja med att säga att din blogg är socker söt!!! Jag har en fråga till dig, är hon där på bilderna din bästavän? Ni lägger ofta upp bilder och undrar om det är din bästavän / din vän som är bäst? 
Kram! :)

- Haha ja klart hon är min bästavän. Hon är en av min allra närmsta vänner och tackar. :-)

japrecis.

Datum: 2012-03-28 Klockslag: 18:48:12 KOMMENTERA INLÄGGET(4)

Asså skämtar dom?

Datum: 2012-03-27 Klockslag: 22:23:24 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ska bb låten bli såhär? Vänta va

If you tryi'na get me, I'll fight you back.

Datum: 2012-03-27 Klockslag: 21:30:46 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Himla skönt väder idag, kunde dra på mig shortsen och linne när jag kom hem. Satte igång med att tvätta min lilla baby för att vaxa den efteråt. Kan dra ut nu, och det är ju tur för runt torsdag ska jag ju ut i trafiken! Sitter just nu och snackar med jonas och nördar våran nya lilla drog, bb om en halvtimme!

Lycklig ägare av världens vackraste aerox.

Datum: 2012-03-26 Klockslag: 22:00:08 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Som sagt, NU förstår jag precis vad alla menar när ens fordon är ens största kärlek, för jag föll ikväll. Jeppe ropade ner mig och den här skönheten stog utanför med stereoljud och dunkade.. Ett tack räcker inte till världens underbaraste fosterfamilj.

Moppeprovet avklarat!

Datum: 2012-03-26 Klockslag: 18:49:34 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

You don't know what you got until you're missin' it alot.

Datum: 2012-03-25 Klockslag: 21:21:10 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
När man är hemma kan man ändå passa på att plugga det sista till moppekursen som är imorgon i solskenet. Vädret är helt fantastiskt just nu helt sjukt. Nu ska jag kolla på bigbrother, som ni som läser hanna w's eller jockibois blogg vet, så kommer de två tydligen vara med idag. Måste ses haha..

U a fine motherfucker, won't ya back dat ass up.

Datum: 2012-03-24 Klockslag: 23:54:29 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Självklart. Utegångsförbud.

Datum: 2012-03-24 Klockslag: 11:52:08 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Igår blev tillslut ett helvete. Nu ska jag käka lite sen frukost och sen dra mig upp på stan för att göra en spelning med några från min klass för klasskassan, efter det får jag inte gå ut igen. Min plan inför dagen är: att städa rummet, laga mat och sätta mig på balkongen och plugga sönder till moppeprovet så jag kan göra den på måndag. Hoppas ni har en bra helg osv...

Detta har jag gjort en stor del av morgonen...

Datum: 2012-03-24 Klockslag: 11:48:57 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
... Smälter av sånthär. Min syster & hennes son

I see the blood in your eyes, I see the truth in your lies

Datum: 2012-03-24 Klockslag: 10:11:00 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Beroendeframkallande eller hur jonas?

Datum: 2012-03-24 Klockslag: 02:07:26 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

nu träning, sen möta upp jonas

Datum: 2012-03-23 Klockslag: 16:05:59 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

20 grader över 0 i örebrostad.

Datum: 2012-03-22 Klockslag: 23:22:18 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Håltimme innan lunchen idag = två timmars rast. Den spenderade jag, emma och ankido på soldäcket utanför slottet med saigonmat. Inte illa alls, speciellt när temperaturen låg på 20 plus. Känslan när man går utan jacka och är fortfarande varm, älskar det här. 

Efter skolan träffade jag ida på stan igen, och när jag kom hem har jar hela eftermiddagen letat efter en av mina katter som under några timmar var bortsprungen. Linda kom in förut och sa att hon hittade henne, sjuk lättnad.

Imorgon är det även fredag vilket betyder massvis med planer inför helgen. Livet är inte dåligt just, inte alls!

Här några bilder från emmas kamera sen förut idag.

Under moppekursen...

Datum: 2012-03-21 Klockslag: 19:41:42 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
...Plugget var i högsta hugg med emma, nurre & johanna. Fick pizza till lunch också, helt ok! Här några enstaka mobilbilder från de många timmar som faktiskt inte var så jättelånga tack vare bra sällskap!

Böcker och papper som följde med mig hem... Nu är det bara att börja sätta igång och plugga! På måndag ska jag göra provet, kommer nog få skjuta upp på det haha. Allting är så himla tajt just nu


Såhär pigg ser jag ut efter att ha suttit och lyssnat på allt om mopeder och trafiken i nio timmar..

Datum: 2012-03-21 Klockslag: 19:18:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Kom hem från moppekursen, helt död. Höll på att somna både på kursen och påväg hem, så hade verkligen ingen ork att dra ut mer idag. Så stannade hemma och satte igång med att plugga i moppeböckerna. Gav upp nyss och satte mig i vardagsrummet med en tjejtidning istället.. Nu ska zombisen käka

Moppekurs nästa.

Datum: 2012-03-21 Klockslag: 07:22:09 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Nu drar vi oss mot sängen för att kunna vakna upp till moppekurs imorgon...

Datum: 2012-03-20 Klockslag: 21:56:06 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
...MEN FÖRST- Bigbrother. Ciao bella /Angelica&Emma

-Gammal bild, nej ingen av oss har brunt hår nu.

''Jag gjorde det jag gjorde men berätta bara det jag borde gjort och gjorde't ogjort i min egen värld.''

Datum: 2012-03-19 Klockslag: 18:47:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Hängt på stan ett tag med emsan, oskön dag idag eller tre lärare var sjuka. Fint väder också, synd ba att det var så kallt.. Träffade på jonas och max ett tag och sen även rebin. Tog samma buss hem som jonas och nu ska jag börja rensa garderoben med gotye i högtalarna. Chao

I hate to hate. I love to love. Isn't that logic? So why the hell do I hate that I love YOU?

Datum: 2012-03-18 Klockslag: 23:57:17 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Vad fan var det du tog från mig? Vad fan var det du gjorde med mig? Som om du lagade till det och brände upp receptet. För att göra det omöjligt för mig att återställa nånting. Kommer inte ens ihåg hur det känns att inte älska dig, har blivit så van. Befria mig, gör mig hellre blind igen. Vill bara släcka månen för gott hjärtat och du vet varför.

Jag tycker verkligen det är så fint, på ett så speciellt sätt.

Datum: 2012-03-18 Klockslag: 21:43:55 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

You've spent a life time stuck in silence afraid you'll say something wrong

Datum: 2012-03-18 Klockslag: 21:36:58 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Kvällen igår slutade med g-rabbarna jonas max och jonte. Haha hur knas dom än är är dom faktiskt helt ok. vid midnatt var jag och jonas framme hos honom där jag skulle stanna över natten och vi gick dirren igång för att käka chips med cola till. Efter flera timmar med att wina vid datorn bestämde vi oss för att slå på en standard komedi/drama rulle. Efter att jag kom hem idag har dagen gått ut på - massvis med FIX. Imorgon skola, nu ska jag kolla lite bb. Ciao

på bussen med companiet

Datum: 2012-03-17 Klockslag: 23:24:40 KOMMENTERA INLÄGGET(2)


Now I'm off. Ciao

Datum: 2012-03-17 Klockslag: 17:49:24 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Last time was long time ago.

Datum: 2012-03-17 Klockslag: 16:25:14 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Skitbra träning igår, och spenderade resten av natten och kvällen hos meriam. Har jobbat hela förmiddagen och nu ska jag försöka krångla in löshår in i mitt hår... Locktången är på. Planer inför kvällen väntaaaar, hoppas ni haft en toppen helg hittills, ciao bella
s

jag kan känna med ett finger, hur vinden vänder

Datum: 2012-03-16 Klockslag: 07:54:32 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Bloggade aldrig igår, det slog mig precis när jag la mig. Hade en sjukt stressig dag, får skylla på det. Så tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag drar till skolan! Det är iallafall FREDAG idag, äntligen. Kanske hör av mig när jag kommer hem från skolan för sen efter drar jag mot träningen och sover hos meriam ikväll. Ska käka frukost nu och sen dra mig mot skolan, har ett förhör i svenska och ett prov i musik som väntar. Ciao bella!

Ibland, även om det inte händer ofta, så älskar jag att vara i plugget.

Datum: 2012-03-14 Klockslag: 22:00:34 KOMMENTERA INLÄGGET(2)
Mobilbilder från de tre senaste dagarna:
Idag från 2 h & 40 min långa rasten
Igår från 2h långa lunchen på bebis-mc stan
Iförrgår. Min klass bryr sig mycket eller..

Jordgubbs&blåbärspaj a la Emma & Angelica

Datum: 2012-03-14 Klockslag: 18:58:17 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Skriver om dagen sen. Drar ut och springer med lovisis
Jord

Isn't it funny how it feels like nothing changes. But when you look back, everything is different.

Datum: 2012-03-13 Klockslag: 23:08:01 KOMMENTERA INLÄGGET(2)
Pluggat till nationella provet imorrn med joni. Jag kan ju inte direkt påstå att jag är taggad till skiten.. Provjäveln snodde även min sovmorgon så börjar två timmar tidigare än vad jag skulle gjort. Tänker ha med mig kylskåpet till lektionen imorgon, nu ska jag lägga mig, tänker inte vara trött imorgonbitti. Lycka till alla nior!

Här har ni riktiga Hanna Widerstedt.

Datum: 2012-03-13 Klockslag: 21:36:38 KOMMENTERA INLÄGGET(5)

Hon som säger att hon aldrig varit kär va?

En person hittade hennes gamla blogg där det finns jättegulliga (eller?) bilder på henne och hennes ex och massvis med gamla bilder på henne. Kan ju säga att hon verkar gått ner en hel del haha. Såhär brukar ni inte se henne va? Helt sjukt hur hon verkar ha förändrats inte bara utseendemässigt, utan även som person.
Hahahhaha stackars tjej, förlåt att jag hänger ut dig, älskar dig lika mycket nu som innan, bara lite mer nu.
Kolla hennes GAMLA blogg innan den skulle försvinna! HÄR.

Balklänningar - Beslutsångest, skulle gärna kunna ta alla.

Datum: 2012-03-12 Klockslag: 22:00:09 KOMMENTERA INLÄGGET(2)

På sommarjobbsjakt.

Datum: 2012-03-12 Klockslag: 19:31:13 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Tusen flikar uppe. Fan har ångeeeeest, snart sommar och FAN om jag inte får nåt sommarjobb. Ska kolla vidare nu. Måste även börja kolla efter balklänning!


When the drugs don't work no more, you get high on life.

Datum: 2012-03-12 Klockslag: 18:31:22 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Så jääävla fint väder. Blir så jäääävla glad!!!!! Tack för mig

Blått och grönt till sommaren

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 23:42:45 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Fan vad jag önskar min plånbok var tyngre just nu.. Orkar inte kolla mer kläder för idag, ögonlocken är för tunga. Ska lägga mig nu, skola imorgon ju. Sov gott med er!

He can't play her anymore. Cuz now she's playing him back.

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 21:45:15 KOMMENTERA INLÄGGET(0)


Guess we're even.

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 20:09:39 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Lyckades komma upp två timmar senare än vad jag skulle idag iallafall. Tog cykeln till Ida och så drog vi två därifrån mot stan. Mat på BK där vi fick besök av idas pojke och jonas. Sen ner till slottet. När jag kom hem drog jag ut på joggingrunda med lovisa och sitter förtillfället och käkar. Skulle behöva städa rummet, men det lockar mig mer att lägga mig i sängen med datorn i famnen och vänta på att bigbrother ska börja..

ldkacm

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 05:46:22 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Nu lägger jag mig haha. Orka gå upp om tre timmar. Tack jonas och max för ni hållt mig vaken♥♥♥ Imorgon träffar jag ida, hoppas på hyffsat väder. Som sagt sova var det, så nu ska jag avsluta mitt snart fyra timmar långt samtal med jonas och säga godnatt för mig. Här har ni min vackra vän max också, säljer honom för en 20 lapp


Do not fall asleep tonight. Don't waist the time. Let us stay young.

Datum: 2012-03-11 Klockslag: 00:47:31 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Grattis min kära vän. Marten Faraj

Datum: 2012-03-10 Klockslag: 23:03:00 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

BRA SVERIGEEEEEEEEEEEEE

Datum: 2012-03-10 Klockslag: 22:28:58 KOMMENTERA INLÄGGET(0)


Now, Imma spend the night with my dearbeloved mommy.

Datum: 2012-03-10 Klockslag: 18:44:41 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Tjockismat + melodifestivalen men mammsen. Behövs lite tid för oss två. Puss!


Världens gulligaste danstränare. ♥

Datum: 2012-03-09 Klockslag: 19:35:00 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Even when it doesn't cross my mind, it's there.

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 23:21:23 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Den internationella kvinnodagen idag. Precis samma datum som förra året. Den 8/3, fast den här gången 2012. Exakt ett år sedan. Mycket hände då, minns dagen som om det var igår. Nu är bonden och geten ett år sen. Skitungen & tönten. Haha ba du vet vad jag menar. Ville bara säga det, godnatt.

Internationella kvinnodagen!

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 22:32:22 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Så går det när saxen är i farten

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 22:24:43 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Woop woop.. Vad hände!?

Datum: 2012-03-08 Klockslag: 21:43:29 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Och där rök 12 cm av håret.

Tack hörni!

Datum: 2012-03-07 Klockslag: 21:54:30 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ändå riktigt kul att runt 40 besökare hängde med mig hit till den nya bloggen redan första natten. Massa kärlek till de få trogna läsare jag har haha ♥♥♥


Sometimes, you have to forget what you want. To remember what you deserve.

Datum: 2012-03-07 Klockslag: 21:48:24 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Jobbat inför spanienresan direkt efter skolan, sprungit med lovisa, spelat tvspel med min fosterpappa och nu väntar dagsrutinen bigbrother. Redan torsdag imorgon vilket innebär fredag efter det! Love life


As if it was for your sake.

Datum: 2012-03-07 Klockslag: 09:03:12 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Blev väckt sju på min sovmorgon haha, måste byta ringsignal man får panik varje gång man hör den. Drar mig mot skolan om ca. 13 minuter, godmorgon på er!

A new beginning eller nåt..

Datum: 2012-03-06 Klockslag: 23:05:52 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Alltså ja. Jag har bytt blogg, utan att överdriva har jag sån sjuk ångest just över det eftersom att jag bloggat på angelholm.blogg.se i fan tre år. Ni som bloggar aktivt, ni vet hur fäst man blir vid sin blogg.
Jag har anledningar till varför, så det var inte något jag bara fick för mig att göra för skojjs skull eller så. Jag kommer dock inte radera den gamla så den kommer leva kvar och hoppas ni som läst den gamla följer med mig hit, nu kan jag lova er mycket bättre och friare uppdateringar.

Sov gott nu, ni får stå ut med designen som den är nu så ska jag börja fixa med den när jag kommer igång!