Valborg.

Datum: 2012-04-30 Klockslag: 18:31:40 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Nu har jag & emsan fixat klart det sista inför kvällen, och avslutade precis käkandet. Nu bär det av till hjärsta och därefter möter vi upp våra fina vänner. Nu jävlar! Ha en fin kväll!!!

Make it like it never happened and that we were nothing

Datum: 2012-04-30 Klockslag: 02:36:50 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Igårdagen spenderades alltså med emma, jonas, max, gurra och wille vilka jag sov hos emma med. Idag har jag efter knas med sömn ätit glass på stan med emma och hennes kusin från götet, och sedan träffat på underbart umgänge. Det skulle bli motala för min del, men det vart inget med det. Nu har min familj även inskaffat sig en husvagn! Godnatt folks, nu fan är jag trött

Dipelidye

Datum: 2012-04-30 Klockslag: 01:35:23 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Swag

Datum: 2012-04-30 Klockslag: 01:23:08 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Gårdagen.

Dag 3, Spanien, Alicante

Datum: 2012-04-30 Klockslag: 00:38:00 KOMMENTERA INLÄGGET(3)

Dag 2, Spanien, Alicante

Datum: 2012-04-28 Klockslag: 01:33:00 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Clase de espanol con kilda. Nu kommer en bomb med ossssss

Datum: 2012-04-27 Klockslag: 12:54:28 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

 

 

 


Nu kör vi spexfoto!

Datum: 2012-04-27 Klockslag: 10:53:38 KOMMENTERA INLÄGGET(0)


Dag 1, Spanien, Alicante.

Datum: 2012-04-26 Klockslag: 23:54:13 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Låt bilderna tala för sig själva.

Hola amigos estoy en casa!

Datum: 2012-04-25 Klockslag: 22:48:40 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Ska sova skönt i min alldeless egna hem idag. Resan har varit minst sagt underbar, men kan ju inte förneka att det är skönt att vara hemma och tillbaka i verkligheten igen! Orkar inte blogga om spanien eller bilderna idag, så jag gör det imorgon! Tänkte visa er dag för dag i bilder, så det kommer dyka upp ett par inlägg om spanien under de kommande dagarna! Buenos noches!


Påväg mathafakkaa

Datum: 2012-04-20 Klockslag: 07:53:13 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

 


Den här tidpunkten fast imorgon befinner vi oss i varmare trakter.

Datum: 2012-04-19 Klockslag: 19:08:24 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Mobilen är full med nya låtar och båda batterierna till kameran är fulladdade. Perfekt sista dag hemma innan spanien, umgåtts med emma & jonas och var även tvungen att ta pärlan till skolan idag så jag kanske kan lämna den med gott samvete nu i fem dagar haha. Det här lär bli kanske sista inlägget i sverige, om jag inte uppdaterar innan vi ger oss av. Flyget går elva från västerås. Ska äta med familjen nu och ger mig av till nurre där jag spenderar min natt! Puss på er

Shut up. I wear heels bigger than your dick.

Datum: 2012-04-18 Klockslag: 21:58:55 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Har käkat lunch på stan med bästavännen och även inhandlat lite praktiskt till resan iövermorgon. Sedan har vi pluggat en del vilket behövs.. Solade även så jag slipper se ut som ett lik i spanien. Precis ätit middag och nu laddar jag inför nationella prov i engelska imorgon. Ska leta runt lite bilder till mitt och emmas miljöarbete som ska vara klart nästa vecka nu..

Alltid lika ljuvligt i skolan i väntan på att få avsluta dagen

Datum: 2012-04-18 Klockslag: 21:46:10 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Just nu förtillfället känns det helt OK att lämna sverige ett tag faktiskt

Datum: 2012-04-17 Klockslag: 23:03:46 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Du får inte ge upp utan en kamp.

Datum: 2012-04-17 Klockslag: 22:56:37 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Fint med snö sådär på vårkvisten, precis vad vi alla längtat efter eller vad tycker ni!? Har varit i farten idag på emmas moppe vi två, efter det har vi pluggat i flera timmar. Det är bara tre dagar kvar till España. Här är några bilder från de typ fyra senaste dagarna. Chao

Idag är det din alldeless egna dag, min lilla bosse.

Datum: 2012-04-17 Klockslag: 21:23:12 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Tusen gratulationer till dig min älskade vän som uppfyller dina sexton år idag. Så jäkla mycket motgångar och nerförsbackar vi stött på tillsammans. Du vet lika väl som jag, att jag älskar dig. Grattis än en gång hjärtat.

En liten lätt inblick i var vi kommer hålla hus om fyra dagar.

Datum: 2012-04-16 Klockslag: 23:17:13 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Hello m0therfuckäRs.

Datum: 2012-04-16 Klockslag: 20:20:30 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Ursäkta den urusla och tråkiga uppdateringen. Har riktigt mycket plugg just nu, har även bara inte pallat sätta mig och anstränga mig för att skriva på bloggen, har haft en del att göra och jag åker till spanien om fyra dagar. Den här veckan innan vi ger oss av ska jag och emma vad som är bestämt plugga S-Ö-N-D-E-R. Eftersom jag försvinner fem dagar nu blir det jävligt ont om tid med alla uppgifter som ska lämnas in om mindre än två veckor. 
Förövrigt har jag umgåtts med mina allra närmsta vänner den senaste tiden, behöver fortsätta plugga med starkillers & dj antoine i lurarna nu för vi har prov imorgon. Kanske hör av mig ikväll, hej så länge.

elrkcfnjfl

Datum: 2012-04-15 Klockslag: 01:18:22 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Okej. 6 uppgifter ska vara inne v.17. Om två veckor. Om inte jag tillochmed missat någon. Kör på mig någon

Nu ska jag fira min ettåriga lillebror.

Datum: 2012-04-14 Klockslag: 13:38:12 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Goodmorning sunshine.

Datum: 2012-04-13 Klockslag: 07:07:22 KOMMENTERA INLÄGGET(3)
Vaknade väldigt tidigt, det är ungefär två timmar kvar tills det bär av till stan med pärlan för att möta upp emma och dra till konserten som några från våran klass ska på. Efter det har vi en lektion kvar på dagen, sen är det fredag! Jag ska inte klaga alltså. Dock har jag en del jobb i sikte till helgen, det är ju BARA EN VECKA KVAR TILL SPANIEN, och jag måste ha fick pengaaaaaaar. Godmorgon på er!
-Fredag den 13e idag.

I loved you, I made you, I hate you, I miss you.

Datum: 2012-04-11 Klockslag: 23:35:45 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Umgåtts med mina två allra bästavänner idag, även philip, gurra & wille. Nu ska jag sova, är förjävla trött. Godnatt. 9 Dagar kvar till spanien


Skön sovmorgon osv..

Datum: 2012-04-11 Klockslag: 07:23:59 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Jävla skit alltså. Första skoldagen efter lovet och sovmorgon till halv tio. Klart ska man vakna 5 då jag ALDRIG lyckas vakna så tidigt. För mycket fritid så passade på att göra en ordentlig frukost, matsedeln visade ingen höjdare så nu kanske jag håller mig ett tag med. Take care bitches

Sista dagen på påsklovet.

Datum: 2012-04-11 Klockslag: 00:18:10 KOMMENTERA INLÄGGET(2)
Har bakat chokladbollar & kollar film en regnig dag som denna med emma & jonas. Allt känns så bra nu. Mina nycklar hade blivit upphittade så har dem hemma nu. Även ett par nya svarta jeans. Och så ska jag till Spanien om mindre än två veckor. Och efter det är det valborg. Imorgon tar jag pärlan till första skoldagen efter ett toppen lov. Efter skolan träffar jag ida. Mår så jävla bra just nu

Svaren.

Datum: 2012-04-10 Klockslag: 23:18:08 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
nämn den personen som känner dig bäst av alla på hela jorden.
och någon du ser upp till
vad älskar du mest av allt på denna jord?
berätta om ditt favoritställe :)
Hur lärde du dig att bli så bra på att göra bloggdesigner?
Vilken skola och vilken linje har du bestämt dig för att gå på?
Hur många läsare har du?
Och den klassiska..
Vad är din ärliga åsikt om mig?
Kramis
Hur många har rört din fitt* ??
Är du oskuld?
Har du någon gång pullat dig själv?
Om du fick vara en annan människa på jorden för en dag vem skulle du vilja vara och varför? Vad hade du gjort under den dagen också?! Svara inte typ Shakira eller Angelina Jolie, vill ha ett vettigt svar:D puss på dig min fina kines
hur blir man så kinesig som dig?! jag är en scientist så jag kan fixa det om du bara berättar, fattaru?!
favorit butiker? :) fin blogg!
vem är din största kärlek angelica? =)
Nämn den personen som känner dig bäst av alla på hela jorden.
Alltså, det lär ju antingen vara min fostermamma, eller Emma Carlsrtöm. De känner mig ibland bättre än vad jag själv gör.

Någon du ser upp till?
Jag ser upp till Linda, min fostermamma.

Vad älskar du mest av allt på denna jord?
Min familj, Linda, Jeppe & lille Sam. Även min syster i Finland.

Berätta om ditt favoritställe :)
Mitt favoritställe är på toaletten när jag uträttar mina behov. Nej okej jag skojjar, mer än det älskar jag att sitta på mopeden och inte behöva veta vart man är påväg. Just nu är det världens mest underbaraste känsla, har alltid älskat att bli skjutsad på vilket fordon som helst, men för några veckor sen blev jag förälskad i att själv åka ett, när jag blev ägare av en alldeless egen aerox.

Hur lärde du dig att bli så bra på att göra bloggdesigner?
När jag började blogga för ca. 3 år sen, googlade jag runt efter hur man designar en blogg, då jag oftast alltid vill sköta allting själv utan någons hjälp. Så började testa olika grejjer och tröttnade fort på mina designer så jag ville ändra de väldigt ofta och göra nya. Lärde mig mer för varje gång och nu är det helt en vanegrej att pilla i designen! :-)

Vilken skola och vilken linje har du bestämt dig för att gå på?
SAM-SPRINT på Rudbeck! Är helt såld på skolan!!!

Hur många läsare har du?
Det har varierat väldigt mycket på denna blogg, men nu har jag kommit upp i runt 100. Det ligger oftast runt 70.


Och den klassiska..
Vad är din ärliga åsikt om mig?
Kramis
Elin, jag tycker du är en suuuupergo tjej som enligt min uppfattning väldigt ofta har ett leende på läppparna. Du bryr dig alltid och jag saknar dig riktigt mycket! Kommer ihåg när du och Sandra hälsade på mig när jag var sjuk en gång, det var så sjukt gulligt av er. För övrigt tycker jag du är helt sjukt vacker, och jag skulle döda för ditt hår!

Hur många har rört din fitt* ??
Förlåt men pass.

Är du oskuld?
No, I'm not.

Har du någon gång pullat dig själv?
Haha alla tillfredställer sig själva ibland..

Om du fick vara en annan människa på jorden för en dag vem skulle du vilja vara och varför? Vad hade du gjort under den dagen också?! Svara inte typ Shakira eller Angelina Jolie, vill ha ett vettigt svar:D puss på dig min fina kines
Jag hade nog valt att vara en fet jävla partypingla som va så rik så jag slapp jobba för resten av livet och mingla runt på kändisfester dagligen. Haha nej, men kanske en större ledare här i Sverige, inte drottning eller kung för det känns bara som att de inte gör ett skit, men typ en partiledare för det finns så mycket jag skulle vilja ändra på med Sverige. Skulle va kul att prova sitta i konferanser med allvarliga gubbar och kvinnor och faktiskt ha en stor rätt att tycka till om hur jävla psyk systemet ibland kan vara idag. Puss bebis

Hur blir man så kinesig som dig?! jag är en scientist så jag kan fixa det om du bara berättar, fattaru?!
Min baba körde ett chuka chuka med min kinesmamma och så ploppa jag fram.

Favorit butiker? :) Fin blogg!
Handlar det mesta på bikbok, h&m, carlings & monki. Även gina ibland men det var mer förut 

Vem är din största kärlek angelica? =)
Choklad. Haha nämen min första största kärlek var Filip. :-)

Om du var kille för en dag vad skulle det första du gjorde vara då?
Jag skulle lätt dra en runkish. Vore ju ascoolt att testa det. 

Och om du fick en miljon, vad skulle du göra med pengarna?
Skulle först och främst helt ärligt ge min familj 100 tusen, sen köpa kläder för 100 tusen och sen flytta till egen lägenhet och möblera den. DRÖMMER OM DET HELA TIDEN! Resten av pengarna skulle jag bara leva livet för

Har du någonsin strulat med en av samma kön??
Ja, det har jag.

Nämn tre snygga grabbar i din skola
Marcus S, Jakob L & Hamodi

Är det något mellan dig och jonas?
Nej, Jonas är min bästavän. :-)

Skriv ner 5 sanningar om dig själv :)
1. Småbarn är inte min bästa sida egentligen, hatar att skriva det så men är rädd för dem. Finns en favvounge i hela denna värld som jag absolut inte är nervös inför och det är min lillebror här hemma!
2. Är skitsvag för spanska killar, speciellt när de skriver enstaka meningar på spanska till en. Men jag kan av någon anledning i stortsett endast falla hårt för svenska killar. 
3. Jag är URUSEL när det gäller ekonomi. Var skitbra med det förr, men idag känns det som att jag kommer hamna i lyxfällan i framtiden.
4. Mina bästavänner består av fler killar än tjejer. Kommer bäst överrens med dem, oftast.
5. Jag har problem med humörsvängningar, alltså extrema. Kan bli riktigt känslig eller arg och sjukt lättirriterad helt plötsligt från att ha varit på topphumör speciellt under perioden när jag har veckan. Käkar speciella ppiller bara för den sakens skull haha.

Avslutad.

Datum: 2012-04-10 Klockslag: 01:53:39 KOMMENTERA INLÄGGET(19)

Bär oss av till påsklunch hos jeppes föräldrar.

Datum: 2012-04-09 Klockslag: 12:09:31 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Inte många som har en lika bra vän som dig.

Datum: 2012-04-09 Klockslag: 05:41:55 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Du vet hur du ska göra för att hålla mitt humör uppe eller vad du inte ska göra för att slippa mina sneryck. Det bästa med dig är att jag aldrig behöver tänka mig för innan jag slänger ur mig mina hjärndöda kommentarer eller invecklade tankar. Det är nånting med dig som alltid lyckas hålla mig på topp. Trots alla småproblem som ständigt dyker upp, får du mig att inte må dåligt över de, eller ens känna av dem. Helt sjukt vilken tillit man kan bygga upp hos en människa bara sådär. Och helt sjukt hur en människa förändrat ens liv så ljust bara sådär.
Min kära mchängande-glädjespridande-mustjoni. Du är allt bra du

Livsglädje bitches!

Datum: 2012-04-08 Klockslag: 03:44:31 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Vad jag fakkin längtar till sommarn, jag mår så jävla bra just nu. Jag orkar inte vill SkRiKAAaAA uUUt

Glad påsk!

Datum: 2012-04-07 Klockslag: 22:57:01 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Spenderade första timmarna av påsken i motala. Kom hem och gav mig av hem till gurra sen där jonas, max och philip var. Egentligen skulle jag träffa emma idag men det blev det inget av. Är hemma nu från sällskap av jonas och gurra, nu blir det att käka påskgodis.

Världens sämsta film med världens bästa individer.

Datum: 2012-04-07 Klockslag: 22:53:54 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Såg nog världens mest sämsta skräckfilm igår med rebecca jonas gurra och max med cirka 2 kg godis. Ni är helt okej alltså kära vänner!

Ursäkta dåliga uppdateringen, uppdaterar senare.

Datum: 2012-04-07 Klockslag: 19:07:24 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
La mig tidigt igår, orkade inte blogga eller föra över bilder till datorn, ska ut nu och troligtvis träffa emma jonas gurra max och philip. Ciao bella

Upp och möter maxiponken på stan i snöstormen

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 14:51:59 KOMMENTERA INLÄGGET(1)


Pärlan

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 01:59:54 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Tjena morgan, tänkte presentera mitt barn för er som inte träffat henne än.

First real love is the last one to forget.

Datum: 2012-04-06 Klockslag: 00:01:48 KOMMENTERA INLÄGGET(2)
Varje bild är ett minne som bara du förstår.
Jag brukar aldrig bry mig, jag brukar oftast inte känna av det. Men när det känns, så känns det verkligen. Det har tagit mig snart ett år att leva efter min egna strävan efter självständighet. Att bara vänja mig vid att inte kolla bakåt utan bara chansa och gå vidare. Det är som att gå barfota på spikar för att komma fram till andra sidan. Det går, men det tar tid. 

Ibland när folk nämner det känner jag ilska och irritation, det är då jag känner mig så stark och är så säker på att jag äntligen tagit mig igenom det och är framme. Sen kommer de stunder när de pratar om det, och det enda jag vill är att vända mig om, vika mig och bryta ihop. 

Jag önskar att det inte hade varit så bra när det väl var. Även om jag känner att det är hopplöst att sakna dig vissa stunder, kommer jag inte sluta sakna det vi hade. För när jag påminner mig själv genom att bläddra igenom våran mapp, så kommer jag ihåg och känner igen lyckan i dom där ögonen. Och jag inser att jag faktiskt känt så en gång i tiden.

Jag var så säker på oss. Jag var så jävla säker. Trots att jag vet att det inte ens vore bra varken för dig eller mig att återvända till samma punkt, så hatar jag att intala mig själv det. Okej att det är som det är nu, men det hade aldrig behövt vara som det var isånafall. När folk säger ''var inte ledsen, var istället glad för det du hade'' så blir jag bara arg, för vad är vitsen med att bara ha något för att det sen ska försvinna?

Ingen, och döda mig om jag inte har rätt, kommer någonsin kunna se på dig på samma sätt som jag gjorde.

Grattis mammas mamma.

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 22:25:57 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Tog en powerwalk med lovisis, sen firade familjen lindas mamma. Efter drog jag upp till stan för att möta tre fina vänner - jonas, max och jonte. Mot haga därifrån med jonas och max och nu är jag hemma från att ha tagit sällskap hem med emma som kom hem idag, har saknat henne. Ensamt nu när hon drog hem igen

Honestly? I'm doing fine without you

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 15:35:36 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Nu drog familjen mot vbg. Jag drar och hämtar pärlan så jag kan joina dem, vi ska nämligen fira lindas mami idag. Ciao bellas!

Fick man heta angelica nu eller

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 03:14:10 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Precis ätit kvällsmat såhär fint mitt på natten. Webbat med jonas och ögonen dör. Vet inte om dom håller på att bli infekterade, kan knappt se iallafall och kommer bli lagom skönt att lägga sig och sova nu eller. Dö

Skönig zombie

Alltså det är inte tänkt att bli lite mer lixom... Vår snart??

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 01:50:11 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

And when the drugs don't work nomore, you get high on life

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 00:15:39 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

Ain't no wunshine when he's gone.

Datum: 2012-04-05 Klockslag: 00:11:45 KOMMENTERA INLÄGGET(3)
Tjena morgan. Är hemma från att ha lekt med emma, jonas & philip - Har nog gått så det räcker till kina idag.

Cooler than ice, flyer than wind, hotter than fire

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 14:38:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Nu ska jag träffa min saknade leijonemma! Inviger även shortsen för iår!!!

HEJ BABY

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 01:45:51 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Cold. Ice cold.

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 01:29:44 KOMMENTERA INLÄGGET(0)

Fira lillebror

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 01:10:29 KOMMENTERA INLÄGGET(1)

No turning back

Datum: 2012-04-04 Klockslag: 01:03:35 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Hälsade på jonas och max på morgonen, sen drog jag vidare mot varberga. Till vivalla därifrån med nurre och sen ut! Solen sken som sagt idag, tackar inte nej till det alltså!

And they still are wondering why I'm smyling

Datum: 2012-04-03 Klockslag: 11:08:49 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Nu; frukost och sen dra och möta nurre. Solen sitter fint!

Idag har du levt i ett helt år min lilla plutt.

Datum: 2012-04-03 Klockslag: 02:25:42 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
I början var du så himla liten och skrynlig som ett litet russin, det var då man fortfarande inte kunde se hur du skulle komma att se ut. Jag kommer ihåg natten du kom till världen helt solklart i huvudet. När båda föräldrarna sov över på sjukhuset och jag var kvar hemma ensam så filip fick vara med mig hela natten och vänta. När ni kom hem blev jag helt paff, det var svårt att förstå att jag blivit storasyster..
Du tillbringade din allra första sommar år 2011

..Vi lärde känna varandra och du började längta efter min famn istället för att vara rädd för den..

..Du var med mig när jag gjorde misstaget att färga mitt hår rött..

..Och du tillbringade din första jul under samma år..

..Nu är du ett år större, och du kan tillochmed härma oss när vi gör läten, du kan skratta åt oss och du kan flina när vi säger att nåt du gör inte är okej. Du kan reta oss och manipulera oss med ditt söta leende, och du kan åla dig fram till mitt rum innan jag ens hinner blinka de stunder när det sista du ska göra är att ta dig in dit. Jag tycker om dig så lillen, ett år har vi levt med dig och det ska bli så sjukt fint att se dig växa upp och vara en del av den trippen. Din storasyster älskar dig, grattis på din dag våran lilla Super-Sam.


Vi går koko

Datum: 2012-04-02 Klockslag: 23:18:51 KOMMENTERA INLÄGGET(1)
Lagom überdag med fina vänner. Vaknade fan runt åtta imorse... Vid elva kom jonas hit och gjorde mig sällskap, ingen familj hemma när båda föräldrarna jobbar så hade annars kört på foreveralone-stuket. Lite senare kom max hit och så kom jenny & becca. Resten av dagen har vi lyckats få igång brandlarmet medan vi gräddat klyftpotatisar, minglat runt i random affärer på stan och även hängt på lillångården. Sen var det bara hem mot hagatrakterna med jonas

Det krävs inte ens mycket för att få mig på världens bästa humör nuförtiden. Inte med världens underbaraste människor runt om mig. Ni är tillräckligt för mig

Datum: 2012-04-02 Klockslag: 00:59:27 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Just sayin.



No time to worry 'round ya. That's when there's only time leftover to live.

Datum: 2012-04-01 Klockslag: 22:59:57 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Från dagen, två timmar med ida, fem timmar med jonas & max.

I still see you trough my now blind eyes

Datum: 2012-04-01 Klockslag: 14:01:19 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Drar mig mot mellringe för att möta ida nu, ciao bella

Where's the sun, spring?

Datum: 2012-04-01 Klockslag: 13:43:45 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Sprungit på karslundsspåret med lovisis, ätit frukost och städat rummet. Får ta dammsugning & sängklädes-byte senare för nu ska jag göra mig iordning och möta ida en snabbis. Sen drar jag och träffar jonas & max. Ciao bellas

Bilder från fredags

Datum: 2012-04-01 Klockslag: 13:35:41 KOMMENTERA INLÄGGET(0)
Snodde lite bilder från meriams mobil från min, hennes, kildas, maggis, jessicas & sandys start på lovet, så här kommer några av dem!